Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Dėl savaime suprantamų priežasčių apatinis trikotažas nepatenka tarp prekių, kurias galima grąžinti pardavėjui per 14 dienų. Atsižvelgiant į tai patariame labai atidžiai pasirinkti dydį ir gerai apžiūrėti nuotraukose pateiktų prekių spalvas bei modelius, kad vėliau nereikėtų galvoti kam jas padovanoti. Jei dar neesate pirkę šių prekių patartume jums susisiekti su mumis ir mes profesionaliai patarsime ką jums geriausia rinktis bei padėsime pasirinkti dydžius.    

     

    Čia pateikiu šios internetinės parduotuvės taisyklių dalį, kurioje kalbama apie prekių grąžinimą.

    8. Prekių grąžinimas ir keitimas
    8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją Parduotuvės kontaktuose nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    9. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    9.1. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    9.2. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    9.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.