Prekių grąžinimas ir keitimas

  • Jei prekę perkate pirmą kartą patartume jums susisiekti su mumis ir mes profesionaliai patarsime ką jums geriausia rinktis bei padėsime pasirinkti dydžius. Taip bus išvengta dalies klaidų ir nereikės galvoti kaip grąžinti prekę. 

     

    Jei visgi norite grąžinti prekę norime atkreipti dėmesį į šiuos niuansus:

    1. žemiau pateikta ištrauka iš prekių pirkimo taisyklių. Atkreipkite dėmesį į 8.3 punktą. Jo nevykdant turime teisę negrąžinti pinigų už grąžintą prekę
    2. grąžinamos prekės siuntomo išlaidos tenka pirkėjui.
    3. Grąžinamas prekes prašome siųsti į Omniva arba LP express paštomatą, esantį prie Norfos parduotuvės adresu Zujūnų g. 1, 06200 Vilnius. Nurodykite mūsų telefono numerį, kurį visuomet rasite puslapio viršuje. 

     

     

    Čia pateikiu šios internetinės parduotuvės taisyklių dalį, kurioje kalbama apie prekių grąžinimą.

    8. Prekių grąžinimas ir keitimas
    8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
    8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją Parduotuvės kontaktuose nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
    8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
    8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
    8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
    9. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
    9.1. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
    9.2. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
    9.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma.